ZANIM SIĘ DO NIEGO ZWRÓCILIŚMY, ZNAŁ JUŻ ODPOWIEDŹ. DZIŚ JEGO ODZEW JEST JESZCZE SZYBSZY. WIELOKROTNIE UDOWODNIŁ SWOJĄ WARTOŚĆ NA RAMPAGE. PRZEKONFIGUROWANY DODA SKRZYDEŁ W ZAWROTNYM TEMPIE. ODPAL GO NA LAPSACH W BIKEPARKU, POPEDAŁUJ NA EPICKICH TRAILACH, KTÓRE BUDUJĄ CHARAKTER, NA UPIORNIE STROMYCH ŚCIANKACH ODKRYJ CIEMNE STRONY, O KTÓRYCH NIKT DOTĄD NIE WIEDZIAŁ. NIEZALEŻNIE WOKÓŁ CZEGO SIĘ KRĘCISZ, ON UŁATWI PODJĘCIE DECYZJI.
Progresywna kinematyka zawieszenia, przygotowana pod amortyzator sprężynowy, zapewnia niewiarygodną czułość na małych wybojach i odpowiednią reakcję na dobicie. Wiedza zespołowa, którą zdobywamy na zawodach, oraz wsparcie ze strony Switch Infinity, sprawiają, że damper jest przygotowany nawet na “o cholera, co to było?”
SZTYWNOŚĆ W KAŻDYM CALU
Aby zapewnić sztywność bez względu na rozmiar ramy, każda ma własny układ włókien węglowych. Jest to szczególnie ważne w przypadku modelu SB165 z uwagi na agresywny charakter jazdy, do jakiej ten rower został zaprojektowany. Nie możemy sobie pozwolić, aby giętkość ramy pogarszała pracę zawieszenia, skutkując przedwczesnym zużyciem lub zmniejszeniem czułości. Rama w każdym rozmiarze powinna tak samo pracować.
OLD SCHOOL NEW SCHOOL
Udoskonalona rama i kształt wahacza nie tylko wyglądają, ale i robią robotę. Zabudowują lepiej Switch Infinity, poprawiając sztywność zawieszenia, a jednocześnie tworząc bufor dla większych uderzeń i przeszkód.
METAL NA SZYBKO
Co komu po wyjątkowych łożyskach (zwłaszcza trudno dostępnych), gdy trzeba je wymienić? Nasze konstrukcje wykorzystują standardowe łożyska, precyzyjnie zabezpieczone. Wszystkie łożyska wprasowane są w aluminiowy link, a nie w karbonowy wahacz czy przedni trójkąt, co poprawia trwałość konstrukcji.
PRZEWODY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów, zabezpieczonych na wejściu i wyjściu sprawia, że po stukaniu o ramę wszelki słuch zaginął, a przy tym łatwo je wymienić.
PACZUSZKA
Zmniejszyliśmy zabudowę Switch Infinity, aby poprawić sztywność ramy, obniżyć wagę, powiększyć prześwit u dołu, a zarazem zostawić więcej miejsca dla bidonu.
MUFA SUPORTU
Gwintowana aluminiowa mufa suportu ze zintegrowanym mocowaniem ISCG-05. Ten krytyczny element napędu jest teraz trwalszy, czystszy i łatwiejszy do serwisowania.
PIVOT NASZEJ KONSTRUKCJI POPRAWIA SZTYWNOŚĆ RAMY
NIE MAM JUŻ PROBLEMU, ŻEBY PÓJŚĆ NA CAŁOŚĆ.
– JUBAL DAVIS
CO SIĘ TYCZY GRAWITACJI
Czasami najlepsze spoty są dostępne tylko z łydy, a nie zawsze opłaca się zamienić “long travel” na coś, co szybciej podjeżdża. Naszym przesłaniem było dostarczyć sprzęt gotowy do jazdy, z naciskiem na jazdę tam, gdzie potrzebny jest duży skok. Jakby tego było mało, krótszy wahacz zwiększa nacisk na tylne koło, wykorzystując zalety mulleta. Do tego stroma rura podsiodłowa i płaski kąt główki ramy… Sprawdź to.