KIEROWANY MYŚLĄ, ŻEBY NIE ZATRZYMYWAĆ TEGO, KTO KOCHA PRĘDKOŚĆ, NA WIELU ZWYCIĘSTWACH ZBUDOWANY, AŻEBY ODNOSIĆ KOLEJNE, SB160 PĘDZI DO CELU JAK ZAWODNIK TO NIE ZWYKŁA MASZYNA, TO RACING W CZYSTEJ POSTACI, KTÓRY MA JEDEN CEL:
Fabryczny zespół Yeti/Fox wygrał dziesiątki odcinków specjalnych i kilkanaście rund EWS, a także zdobył puchar na SB150.
SB160 kontynuuje to pasmo sukcesów.
Dziedzicznie szybki, po dopieszczeniu tradycyjnie wykręca najlepsze czasy.
GEOMETRIA NAKIEROWANA NA ŚCIGANIE
1
REACH
Nieco dłuższy reach zapewnia lepszą trakcję przy zachowaniu centralnej pozycji.
2
RURA PODSIODŁOWA
Krótsza rura podsiodłowa pozwala schować siodełko, by rower był zwinny w zakrętach i na stromych sekcjach.
3
WIĘKSZY SKOK
10mm więcej skoku sprawia, że koło toczy się efektywniej na nierównościach.
4
TWARDA SZTUKA
Układowi włókien węglowych nie straszne uderzenia i szybka jazda, zgodnie ze standardami DH.
NIESAMOWICIE PORYWCZY
NIEZWYKLE ZRÓWNOWAŻONY
NIEBYWALE SZYBKI
PO PROSTU - SB 160
F
E
A
T
U
R
E
S
Odkryj następną generację zawieszenia wykorzystującego pivot, które odpowiada nowym oczekiwaniom w zakresie kinematyki, trwałości, czułości i wytrzymałości.
Udoskonalony przedni trójkąt i kształt wahacza daje coś więcej niż tylko efektowny wygląd – pozwala spakować Switch Infinity i damper w ciaśniejszą, lepiej pracującą konstrukcję z większym prześwitem. Wzrosła zarazem sztywność ramy i wysokość suportu.
RICHARD F-IN' RUDE
Lubię wygrywać, więc łatwo pokochać ten rower.
PERPETUUM MOBILE? SWITCH INFINITY
5 rozmiarów a w każdym wyjątkowa geometria
PRZEWODY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów, zabezpieczonych na wyjściu i wejściu sprawia, że po stukaniu o ramę wszelki słuch zaginął. No i wymiana przewodów jest bajecznie łatwa.
MUFA SUPORTU
Gwintowana aluminiowa mufa suportu ze zintegrowanym mocowaniem ISCG-05. Ten krytyczny element napędu jest teraz trwalszy, czystszy i łatwiejszy do serwisowania.
UNIWERSALNY HAK
Skrzywiony hak to nie problem. Nowe modele wyposażone są w uniwersalny hak przerzutki (Universal Derailleur Hanger). UDH kupisz wszędzie, nie tylko u dealera Yeti.
KOMPAKTOWE MOCOWANIE DAMPERA
Opatentowany przez nas, dwuczęściowy link, będący przedłużeniem dampera w modelu SB160, zapewnia optymalne mocowanie amortyzatorów o różnej wielkości i łatwość jego demontażu.
Przesuwając damper do przodu, zoptymalizowaliśmy długość dźwigni. Taka opcja pozwala na dobór amortyzatorów o różnym skoku, redukuje rozmiar podkładek, obniża pozycję i ułatwia montaż bidonu, a na dodatek zwiększa prześwit u dołu.
METAL NA SZYBKO
Nasza nowa konstrukcja pivota wykorzystuje w 100% standardowe łożyska, precyzyjnie zabezpieczone. Wszystkie łożyska wprasowane są w aluminiowy link, a nie w karbonowy wahacz czy przedni trójkąt, co poprawia trwałość konstrukcji.
NAKIEROWANA NA ŚCIGANIE GEOMETRIA
Nasz FACTORY TEAM chciał jeszcze większej pewności przy szybkiej jeździe. Aby to osiągnąć, udoskonaliliśmy geometrię, wydłużając reach, równoważąc przód i tył, dopasowując rozmiar wahacza oraz kąt rury podsiodłowej. To nasza najbardziej inspirująca geometria do tej pory. dostępne rozmiary ramy zapewnią sportowcom dużym i małym, stylowym i po prostu szybkim pozycję premiującą prędkością i wydajnością.