Wewnętrzne prowadzenie przewodów, zabezpieczonych na wyjściu i wejściu sprawia, że po stukaniu o ramę wszelki słuch zaginął. No i wymiana przewodów jest bajecznie łatwa.
Gwintowana aluminiowa mufa suportu ze zintegrowanym mocowaniem ISCG-05. Ten krytyczny element napędu jest teraz trwalszy, czystszy i łatwiejszy do serwisowania.
Skrzywiony hak to nie problem. Nowe modele wyposażone są w uniwersalny hak przerzutki (Universal Derailleur Hanger). UDH kupisz wszędzie, nie tylko u dealera Yeti.
Żeby poprawić możliwości naszych rowerów, wykorzystujemy nowoczesne sztyce z dużym skokiem (150 mm w małych ramach, 175 mm w średnich ramach i 200 mm w ramach L-XXL). Dzięki temu rura podsiodłowa jest krótsza.
Udoskonalony kształt ramy i wahacza to coś więcej niż tylko efektowny wygląd – to efekt lepszego spakowania Switch Infinity i dampera, dzięki czemu zwiększył się prześwit i sztywność ramy.
Każdy rowerzysta zasługuje na dopasowaną ramę. Po wielu symulacjach i testach udoskonaliliśmy sploty włókien węglowych, aby zapewnić sztywność, a zarazem elastyczność ramy, bez względu na rozmiar. Podczas gdy my znaleźliśmy właściwe proporcje pomiędzy lekkością i trwałością konstrukcji, rowerzysta znajdzie doskonale wyważoną ramę.
SHAWN NEER
KOMPAKTOWE MOCOWANIE DAMPERA
Opatentowany przez nas, dwuczęściowy link, będący przedłużeniem dampera, optymalizuje długość dźwigni w miarę przesuwania dampera do przodu. Taka opcja pozwala na dobór amortyzatorów o różnym skoku, redukuje rozmiar podkładek, obniża pozycję i zwalnia miejsce na bidon, a na dodatek zwiększa prześwit u dołu. A gdy nadejdzie pora serwisu, demontaż dampera jest szybki i łatwy.
Zamiast szukać podstaw dla waniliowej geometrii, która dominuje w rowerach o “średnim skoku”, szukaliśmy sposobu, by wyjątkowe czucie SB130 uzyskać z jeszcze lepszym skutkiem na bardziej zróżnicowanym terenie. Rezultatem jest geometria, która – bez względu na rozmiar – zapewnia rowerzyście zrównoważoną pozycję na najbardziej pikantnych szlakach, w każdym kierunku.