Dla tych, którzy potrzebują więcej miejsca, SB135 ma bardzo nisko zawieszoną górną rurę. Z kolei dla niższych rowerzystów zaprojektowaliśmy niemal od zera ramę w rozmiarze XS i S. Pomimo minimalizacji, zadbaliśmy o miejsce dla sztycy. Ażeby również bidon się pomieścił, przód dampera zamocowaliśmy na rurze dolnej, stworzyliśmy bardziej kompaktowy link i przeprojektowaliśmy wahacz. Wszystko to z myślą o najmniejszych. Rowerzyści o wzroście od 150 cm będą zadowoleni nie mniej niż nasi inżynierowie, że takie małe cacko wyszło z SB135.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów, zabezpieczonych na wejściu i wyjściu sprawia, że po stukaniu o ramę wszelki słuch zaginął, a przy tym łatwo je wymienić.
Gwintowana aluminiowa mufa suportu ze zintegrowanym mocowaniem ISCG-05. Ten krytyczny element napędu jest teraz trwalszy, czystszy i łatwiejszy do serwisowania.
Mocowanie przerzutki Eagle Transmission do ramy zapewnia precyzyjną zmianę przełożeń, a po wkręceniu uniwersalnego haka (UDH) tradycyjna przerzutka też pasuje.
Możliwości naszych rowerów rosną wraz ze skokiem nowoczesnych sztyc. Dzięki nim rura podsiodłowa może być krótsza. W ramach o rozmiarze XS i S można używać sztyc o skoku 150 mm, w rozmiarze M skok sztycy może wynosić 175 mm i aż 200 mm w przypadku ram w rozmiarze L i XL.
Pokonywanie zakrętów nie jest przyjemne, gdy pięty szurają o ziemię. Ażeby tego uniknąć, zaprojektowaliśmy zawieszenie tak, by było czułe na małe nierówności, a od połowy skoku progresywne, chroniąc przed dobiciem.
Made with the highest quality carbon fiber available, TURQ series bikes offer the perfect balance of stiffness and compliance.