Odpowiednio dobrany materiał i splot wyeliminowały zbędny karbon, zapewniając ekstremalną wytrzymałość przy super niskiej wadze. Przesuwanie granic, poczynając od włókien węglowych, wyróżnia Yeti.
Postanowiliśmy wyeliminować nadmiar karbonu wszędzie, a nie tylko tam, gdzie było to łatwe. Nasze ponad 20-letnie doświadczenie w stosowaniu wyłącznie włókna węglowego pozwoliło usunąć jego nadmiar na pivotach i nadal z naddatkiem sprostać wymogom XC, bez uszczerbku dla wydajności czy żywotności łożysk.
Increase bottom out ramp and livelier feel through the travel, ideal for coil shocks
Był rok 2003 – zaprojektowany przez nas flex stay wyprzedził o dekadę podejście do pełnego zawieszenia w rowerach XC. Nowy ASR balansuje dziś pomiędzy wahaczem i linkiem, elastycznością karbonu i krótkim skokiem nowoczesnych amortyzatorów, aby zapewnić responsywne, wydajne i zadziwiająco lekkie zawieszenie XC.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów, zabezpieczonych na wejściu i wyjściu specjalnymi mocowaniami, sprawia, że po stukaniu o ramę wszelki słuch zaginął. Nowa osłona łańcucha eliminuje jego hałas.
W najbardziej błotniste dni tylny błotnik zapobiega przedostawaniu się brudu do zawieszenia. Waży tyle co nic. Jest to ten element ramy, którego wagę dostrzeżesz, gdy go zabraknie.
Montaż bezprzewodowej przerzutki SRAM T-Type zapewnia precyzyjną pracę układu napędowego. Dołączony uniwersalny hak (UDH) pozwala zamontować tradycyjną przerzutkę.
Kiedy osiągnęliśmy pożądaną kinematykę, zastanawialiśmy się, jak zmniejszyć wagę wahacza. Ostatecznie zastąpiliśmy jednoczęściowy łącznik ze stopu aluminium 7075 sztywnym egzoszkieletem – funkcjonalnym, a zarazem wyglądającym jak rzeźba.
ASR powraca, aby wygrywać zawody na poziomie Pucharu Świata. Super lekki, radykalnie responsywny, wydajny przy pedałowaniu? Potwierdzone. Ale to nie wszystko, by się liczyć w głównej stawce. Rower do współczesnego XC potrzebuje nowoczesnej geometrii, która zapewnia stabilność przy 45 km/h, na wysokich dropach i na najstromszych podjazdach.