A

S

R

DEKADĘ TEMU WYSKOCZYLIŚMY Z LYCRY. PODCZAS GDY ZJAZD KRĘCIŁ NAS NA MAKSA, XC - CORAZ SILNIEJ AKCENTUJĄC X - WEZWAŁO LEGENDĘ DO POWROTU. DZIŚ ASR POMAGA ZAWODNIKOM POPĘDZIĆ TAM, GDZIE POWINNI. NA PIERWSZY RZUT OKA NICZYM SIĘ NIE WYRÓŻNIA. WARTO JEDNAK SPOJRZEĆ GŁĘBIEJ. SPOD ZIEMI WYDOBYLIŚMY... REPLIKĘ? NIC PODOBNEGO.

Edit Content
Edit Content
Edit Content

GWARANCJA

POWRACA

PONIEWAŻ XC

ZNOWU JEST X

ASR powraca. Najlżejszy full, jaki dotąd stworzyliśmy, ale to tylko połowa historii. Wyposażyliśmy górala w racingowe zawieszenie, ażeby żywo reagował na umiejętności zawodnika, a nie tylko na łydę.

F

E

A

T

U

R

E

S

Nowy ASR oznacza najambitniejszą konstrukcję z włókna węglowego, jaką kiedykolwiek zaprojektowaliśmy. Stworzyliśmy najlżejszego fulla, unowocześniając flex stay, aby spełnić obecne standardy kinematyczne, zapewnić odpowiedni sag, zabójczą czułość na małych wybojach, niesamowitą przyczepność i pełny skok.

REPLIKA?NIC PODOBNEGO.

SZCZYPTA KARBONU

Odpowiednio dobrany materiał i splot wyeliminowały zbędny karbon, zapewniając ekstremalną wytrzymałość przy super niskiej wadze. Przesuwanie granic, poczynając od włókien węglowych, wyróżnia Yeti.

IM MNIEJ TYM LEPIEJ

Postanowiliśmy wyeliminować nadmiar karbonu wszędzie, a nie tylko tam, gdzie było to łatwe. Nasze ponad 20-letnie doświadczenie w stosowaniu wyłącznie włókna węglowego pozwoliło usunąć jego nadmiar na pivotach i nadal z naddatkiem sprostać wymogom XC, bez uszczerbku dla wydajności czy żywotności łożysk.

35%PROGRESSIVITY

Increase bottom out ramp and livelier feel through the travel, ideal for coil shocks

FLEX CONTINUES

Był rok 2003 – zaprojektowany przez nas flex stay wyprzedził o dekadę podejście do pełnego zawieszenia w rowerach XC. Nowy ASR balansuje dziś pomiędzy wahaczem i linkiem, elastycznością karbonu i krótkim skokiem nowoczesnych amortyzatorów, aby zapewnić responsywne, wydajne i zadziwiająco lekkie zawieszenie XC.

PRZEWODY

Wewnętrzne prowadzenie przewodów, zabezpieczonych na wejściu i wyjściu specjalnymi mocowaniami, sprawia, że po stukaniu o ramę wszelki słuch zaginął. Nowa osłona łańcucha eliminuje jego hałas.

BŁOTNIK

W najbardziej błotniste dni tylny błotnik zapobiega przedostawaniu się brudu do zawieszenia. Waży tyle co nic. Jest to ten element ramy, którego wagę dostrzeżesz, gdy go zabraknie.

BEZ PRZEWODÓW

Montaż bezprzewodowej przerzutki SRAM T-Type zapewnia precyzyjną pracę układu napędowego. Dołączony uniwersalny hak (UDH) pozwala zamontować tradycyjną przerzutkę.

"POZWALA ATAKOWAĆ WSZĘDZIE
I BARDZO MI SIĘ TO PODOBA".

Jess Connel

SL ROCKER LINK

Kiedy osiągnęliśmy pożądaną kinematykę, zastanawialiśmy się, jak zmniejszyć wagę wahacza. Ostatecznie zastąpiliśmy jednoczęściowy łącznik ze stopu aluminium 7075 sztywnym egzoszkieletem – funkcjonalnym, a zarazem wyglądającym jak rzeźba.

A.S.R.MAGEDDON

STWORZONY DO ZDOBYWANIA

ŚWIATA

ASR powraca, aby wygrywać zawody na poziomie Pucharu Świata. Super lekki, radykalnie responsywny, wydajny przy pedałowaniu? Potwierdzone. Ale to nie wszystko, by się liczyć w głównej stawce. Rower do współczesnego XC potrzebuje nowoczesnej geometrii, która zapewnia stabilność przy 45 km/h, na wysokich dropach i na najstromszych podjazdach.

powrócił by wygrywać

GEOMETRIA

KONFIGURACJA

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
1
2
KOLOR
ROZMIAR

Umów się na testy

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Napisz do nas

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Cel
RACE
SKOK
ROZMIAR KOŁA
160MM
29"
160MM
29"
115MM
29"
FUNBIKE
SKOK
ROZMIAR KOŁA
165MM
27.5"/29"
140MM
29"
135MM
27.5"
120MM
29"
HARDTAIL
29"
RACE BIKES
Skok
Rozmiar koła
160MM
29"
160MM
29"

ASR

115MM
29"
FUNBIKES
165MM
29"/27.5"
140MM
29"
135MM
27.5"
120MM
29"

ARC

HARDTAIL
29"