NIE OTWIERAMY SZAMPANA, DOPÓKI WYŚCIG TRWA. DLATEGO PRACOWALIŚMY NAD PROJEKTEM E-MTB, DOPÓKI ELEKTRYCZNY YETI NIE PORZEKONAŁ NAS, ŻE JEST GOTOWY DO STARTÓW W PUCHARZE ŚWIATA.
POZNAJ160E: PIERWSZY NA ŚWIECIE E-BIKE DO ŚCIGANIA
Opracowane z myślą o e-bike, Sixfinity w modelu 160E daje niespotykane dotąd spektrum ustawień, szybkość i wydajność.
5
LATA PROJEKTOWANIA
Dzięki współpracy zespołów produkcyjnych, inżynierów i sportowców możemy zaprezentować Yeti w najlepszym wydaniu
25
DOPASOWANE TRYBY
Lepsza integracja. Intuicyjna kontrola. Jeden zgrabnie wyglądający e-bike.
6
MUŁY & PROTOTYPY
Spiesz się powoli. Nasz testowy zespół i zawodnicy potrzebowali czasu, by zweryfikować owoce naszej pracy: od koncepcyjnych mułów po w pełni karbonowe prototypy.
ILEKROĆ
ODKRYWAM JEGO LIMITY
ZNAJDUJĘ WŁASNE GRANICE
- JARED GRAVES, WIELOKROTNY MISTRZ ŚWIATA I OLIMPIJCZYK
F
E
A
T
U
R
E
S
NIESKOŃCZONE MOŻLIWOŚCI ZAWIESZENIA DOSTOSOWANE DO WYMAGAŃ E-BIKE
Dzięki odpowiedniemu zawieszeniu e-bike może robić rzeczy, których rower analogowy nie potrafi, zabierając Cię szybciej w siną dal. Sixfinity zapewnia profesjonalną pracę zawieszenia, dostosowaną do masy, prędkości i potrzeb e-bike.
160E ANTI-SQUAT (34T)
WYDAJNOŚĆ I PRZYCZEPNOŚĆ OPTYMALIZACJA
Przy ugięciu poziom anti-squat jest niższy niż w naszych analogowych rowerach. Jest to idealne rozwiązanie dla większych przyspieszeń i wyższych prędkości podczas pedałowania.
ANTI-SQUAT
%
100 SAGU
KONTROLA TRAKCJI
ZAPEWNIONA
Ze względu na większą wagę e-bike, zmniejszyliśmy magnitudę anti-rise do 65%. Anti-rise pozostaje spójne w całym zakresie skoku, zapewniając równowagę, pożądaną w związku z dodatkową masą i mocą.
ANTI-RISE
%
65 SAGU
NIE JEST TO PRZECIĘTNY „DOŁADOWANY” JEDNOŚLAD Z PEDAŁAMI
OPANOWANY,
PRZYCZEPNY,
CHOLERNIE SZYBKI.
Więcej tras. Więcej zjazdów. Więcej tego, co kochasz. Oczywiście, każdy e-bike technicznie zapewnia „więcej”. Więcej w przypadku 160E to dodatkowe opanowanie, szybkość i zwinność. Świadczą o tym pobite rekordy, zwycięstwa i mistrzowskie tytuły.
SZYBKI POZA LIMITEM MOCY
Limit silnika łatwo przekroczyć zawodnikom. Podstawowym założeniem konstrukcyjnym było, ażeby 160E podążał za tobą, im szybciej jedziesz. Do tego stopnia się to powiodło, że Jared Graves ma nowego faworyta.
REGULOWANA PROGRESJA
Każdy trasa jest inna. Każdy zawodnik ma swoje preferencje. Sixfinity posiada regulowaną progresję, która zapewnia dynamiczny zakres czułości zawieszenia. Wszystko to przy zachowaniu geometrii, charakterystyki anti-squat i anti-rise i niewielkim wpływie na skok koła na poziomie +/-2 mm.
25%PROGRESJI
Dla poprawy wydajności
30%PROGRESJI
Dla poprawy równowagi i opanowania
35%PROGRESJI
Dla poprawy czułości w całym skoku, idealne ustawienie pod dampery sprężynowe
ILE DAŁA FABRYKA
Podobnie jak w innych modelach Yeti, w toku prac nad 160E nasi inżynierowie dopracowali regulację amortyzatora, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Ponieważ Sixfinity powiększa strefę pedałowania i ma regulowaną progresję, nasz tuning był w pierwszej kolejności nastawiony na wybieranie małych nierówności.
HAŁASOWI MÓWIMY NIE
Wewnętrzne prowadzenie przewodów, zabezpieczonych na wyjściu i wejściu sprawia, że po stukaniu o ramę słuch zaginął. Nowy ochraniacz eliminuje hałas łańcucha.
URUCHOM “MOTO”
Czy Twoja przerzutka lub sztyca jest bezprzewodowa, czy też nie, ile kabla byś nie pociągnął do tylnego hamulca, 160E wszystko pomieści.
DOŚĆ MIEJSCA NA MANEWROWANIE
Aby zmaksymalizować zwinność a na długiej prostejułatwić pedałowanie, rura podsiodłowa przyjmie sztycę teleskopową w każdym rozmiarze.
GLOBALNE WSPARCIE DLA ŚCIGANIA NA ŚWIATOWYM POZIOMIE
Współpraca z wieloletnim partnerem racingowym zaowocowała silnikiem Shimano EP8 i 630-watogodzinnym akumulatorem, które zapewniają stałą moc do ataku w każdym terenie. Co najlepsze, wsparcie systemowe znajdziesz wszędzie, gdzie Cię oczy poniosą.
PROWADZENIE ŁAŃCUCHA I NIE TYLKO
Sponsor fabrycznego racing teamu – OneUp Components zbudował pomost pomiędzy dziełem inżynierów a potrzebami zawodników. Każdy model 160E jest dostarczany z niestandardową prowadnicą łańcucha, która zapobiega jego spadaniu oraz – dzięki uchwytowi na kable – tłuczeniu się przewodu przerzutki.
TRAKCJA + TRAKCJA = PRĘDKOŚĆ
Dodatkowa moc w tylnym kole sprawia, że 29-calowe koła mają jeszcze lepszą przyczepność, lepiej się toczą i pozwalają rozwinąć prędkość.
“JAKIM SPOSOBEM ONI TO OSIĄGNĘLI?” KRÓTKIM WAHACZEM
Odpowiedzią jest Sixfinity. Ze względu na niewiarygodnie kompaktowe opakowanie linku Infinity, 160E ma krótszy wahacz, co eliminuje uczucie zamulania, które nęka użytkowników rowerów elektrycznych, zbudowanych na zawieszeniach typowych dla rowerów analogowych. Bez uciekania się do mniejszych kół udało się zachować dobrą trakcję i prędkość przy 29-calowych kołach, dzięki wahaczowi krótszemu niż w innych markach, w mullecie szukających rekompensaty.
DELIKATNIE WYŻSZY SUPORT
CO TAKIEGO?
Wysoki na 350 mm i wyposażony w krótsze korby suport 160E poprawia walory ścigania. Zawodnicy z pewnością to odczują, w odróżnieniu od pedałów, które rzadziej będą uderzać w przeszkody.
Po kilku modyfikacjach stanęło na tuningu który poprawia confidence zawodników.
Dave Ziegman, Tester
GEOMETRIA
kARBON
Wykonane z najwyższej jakości włókna węglowego, rowery z serii TURQ prezentują doskonałą równowagę między sztywnością i elastycznością.