Podczas 5-letniego cyklu rozwojowego sporo się dzieje, ale 160E to nasz najbardziej ambitny projekt.
Opracowane z myślą o e-bike, Sixfinity w modelu 160E daje niespotykane dotąd spektrum ustawień, szybkość i wydajność.
Dzięki współpracy zespołów produkcyjnych, inżynierów i sportowców możemy zaprezentować Yeti w najlepszym wydaniu
Lepsza integracja. Intuicyjna kontrola. Jeden zgrabnie wyglądający e-bike.
Spiesz się powoli. Nasz testowy zespół i zawodnicy potrzebowali czasu, by zweryfikować owoce naszej pracy: od koncepcyjnych mułów po w pełni karbonowe prototypy.
Dzięki odpowiedniemu zawieszeniu e-bike może robić rzeczy, których rower analogowy nie potrafi, zabierając Cię szybciej w siną dal. Sixfinity zapewnia profesjonalną pracę zawieszenia, dostosowaną do masy, prędkości i potrzeb e-bike.
Przy ugięciu poziom anti-squat jest niższy niż w naszych analogowych rowerach. Jest to idealne rozwiązanie dla większych przyspieszeń i wyższych prędkości podczas pedałowania.
Ze względu na większą wagę e-bike, zmniejszyliśmy magnitudę anti-rise do 65%. Anti-rise pozostaje spójne w całym zakresie skoku, zapewniając równowagę, pożądaną w związku z dodatkową masą i mocą.
Więcej tras. Więcej zjazdów. Więcej tego, co kochasz. Oczywiście, każdy e-bike technicznie zapewnia „więcej”. Więcej w przypadku 160E to dodatkowe opanowanie, szybkość i zwinność. Świadczą o tym pobite rekordy, zwycięstwa i mistrzowskie tytuły.
Limit silnika łatwo przekroczyć zawodnikom. Podstawowym założeniem konstrukcyjnym było, ażeby 160E podążał za tobą, im szybciej jedziesz. Do tego stopnia się to powiodło, że Jared Graves ma nowego faworyta.
Każdy trasa jest inna. Każdy zawodnik ma swoje preferencje. Sixfinity posiada regulowaną progresję, która zapewnia dynamiczny zakres czułości zawieszenia. Wszystko to przy zachowaniu geometrii, charakterystyki anti-squat i anti-rise i niewielkim wpływie na skok koła na poziomie +/-2 mm.
Dla poprawy wydajności
Dla poprawy równowagi i opanowania
Dla poprawy czułości w całym skoku, idealne ustawienie pod dampery sprężynowe
Podobnie jak w innych modelach Yeti, w toku prac nad 160E nasi inżynierowie dopracowali regulację amortyzatora, aby w pełni wykorzystać możliwości zawieszenia. Ponieważ Sixfinity powiększa strefę pedałowania i ma regulowaną progresję, nasz tuning był w pierwszej kolejności nastawiony na wybieranie małych nierówności.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów, zabezpieczonych na wyjściu i wejściu sprawia, że po stukaniu o ramę słuch zaginął. Nowy ochraniacz eliminuje hałas łańcucha.
Czy Twoja przerzutka lub sztyca jest bezprzewodowa, czy też nie, ile kabla byś nie pociągnął do tylnego hamulca, 160E wszystko pomieści.
Aby zmaksymalizować zwinność a na długiej prostej ułatwić pedałowanie, rura podsiodłowa przyjmie sztycę teleskopową w każdym rozmiarze.
Współpraca z wieloletnim partnerem racingowym zaowocowała silnikiem Shimano EP8 i 630-watogodzinnym akumulatorem, które zapewniają stałą moc do ataku w każdym terenie. Co najlepsze, wsparcie systemowe znajdziesz wszędzie, gdzie Cię oczy poniosą.
Sponsor fabrycznego racing teamu – OneUp Components zbudował pomost pomiędzy dziełem inżynierów a potrzebami zawodników. Każdy model 160E jest dostarczany z niestandardową prowadnicą łańcucha, która zapobiega jego spadaniu oraz – dzięki uchwytowi na kable – tłuczeniu się przewodu przerzutki.
Dodatkowa moc w tylnym kole sprawia, że 29-calowe koła mają jeszcze lepszą przyczepność, lepiej się toczą i pozwalają rozwinąć prędkość.
Odpowiedzią jest Sixfinity. Ze względu na niewiarygodnie kompaktowe opakowanie linku Infinity, 160E ma krótszy wahacz, co eliminuje uczucie zamulania, które nęka użytkowników rowerów elektrycznych, zbudowanych na zawieszeniach typowych dla rowerów analogowych. Bez uciekania się do mniejszych kół udało się zachować dobrą trakcję i prędkość przy 29-calowych kołach, dzięki wahaczowi krótszemu niż w innych markach, w mullecie szukających rekompensaty.
Wysoki na 350 mm i wyposażony w krótsze korby suport 160E poprawia walory ścigania. Zawodnicy z pewnością to odczują, w odróżnieniu od pedałów, które rzadziej będą uderzać w przeszkody.
Wykonane z najwyższej jakości włókna węglowego, rowery z serii TURQ prezentują doskonałą równowagę między sztywnością i elastycznością.